فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی
فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

نوآوری کلیدی تکنولوژی در سال۲۰۱۶

نوآوری کلیدی تکنولوژی در سال۲۰۱۶

سال ۲۰۱۶ همراه با چشم اندازهایی جدید در زمینه سخت افزارهای محیط های کسب و کار متوسط همراه گردیده است. طبق بررسیهای IDC، سخت افزار بزرگترین بخش از بازار در سال ۲۰۱۶ باقی خواهد ماند و نزدیک به ۴۰ درصد از تمام هزینه های IT به سمت دستگاه های، زیرساخت ها و سایر سخت افزار خواهد بود. آخرین زمانی که قابلیت های فنی کسب و کار خود را بررسی نموده اید، کی بوده است؟ آیا کارکنان شما از وجود فن آوری های قدیمی، عدم دسترسی و یا محدودیت های ذخیره سازی داده شکایت مینمایند؟ زمان آن رسیده تا فن آوری های نوآورانه ای که منجر به پیشرفت کسب و کار شما میشوند را درنظر بگیرید. در اینجا نگاهی به سه حوزه زیرساخت کلیدی که بسیاری از سازمان های متوسط قصد استقرار آن را پیش رو دارند، میندازیم:

 شبکه های مجازی

برای کسب و کارهای متوسط، مجازی سازی سرور به طور فزاینده ای رایج گردیده است. این سازمان ها ممکن است در معرض تنگناهای داده قرار گرفته و ذخیره سازی مجازی را نیز اضافه نمایند. در حال حاضر، فاز آتی شبکه، مجازی سازی میباشد. سال ۲۰۱۶، سال بزرگ شکل گیری مجازی سازی و شبکه نرم افزار تعریف شده (SDN) است. در حالی که SDN از لحاظ فنی یک سخت افزار ارتقاء پذیر نیست، تفکر بر قابلیت های سخت افزاری شما برای این موضوع حائز اهمیت میباشد. با آماده سازی اساس تکنولوژی خودتان ، به طور کامل می توانید SDN یا مجازی سازی را ادغام، از مزایای آن استفاده کنید و کسب و کار خود را بدون هیچ گونه نگرانی در مورد از کار افتادگی فعال سازید. مزیت مرکز SDN پیرامون حوزه همگرایی میباشد. عناصر شبکه (به عنوان مثال، سوئیچ ها، فایروال ها، روتر، و غیره) همانند محاسبات و ذخیره سازی مجازی، به صورت یک فرآیند ساده مدیریت شبکه به نظر میایند. علاوه بر این، توانایی تهیه و تنظیم آسان منابع شبکه برای قوی تر شدن مقیاس شبکه فراهم میاید. سخت افزارهای مورد نیاز چه هستند و چه چیزهایی برای پشتیبانی از تراکنش ها مورد نیاز است؟ به عنوان مدیر فناوری اطلاعات، شما باید تفکیک منطقی توابع شبکه معمولی را تهیه نمایید. سوئیچ ها و روتر باید به صورت متمرکز بر روی پردازش بسته پیکربندی شود، در حالی که مسیر واقعی شبکه باید بر روی SDN باقی بماند.

اینترنت اشیا

IoT به اینترنت اشیاء اطلاق میشود و هنوز در مراحل اولیه رشد است، اما کسب و کارها تا حد زیادی می توانند از این فناوری جوان بهره مند شوند. مهمترین مزیت این روش تاثیر اطلاعات با ارزش است. با بهره گیری از اتصال دستگاه های مشتریان و نهادهای کسب و کار به طور یکسان، منابع جدیدی از داده به دست میاید، که می تواند به فرصتی ارزشمند از اطلاعات تبدیل گردد. به عنوان مثال، ماشین های فروش می تواند با یک سیم کارت نصب شده اطلاعات فروش را به دفتر ارسال نمایند، که این یک فرایند خودکار خستگی ناپذیر است. جمع آوری این داده ها بسته به ترافیک مصرفی می تواند برای پیش بینی زمان آتی تهیه یک ماشین جدید کمک نماید. علاوه بر این، اینترنت اشیا (IOT) را می توان اهرمی برای افزایش بهره وری رو به جلو کسب و کار از طریق بازاریابی در زمان واقعی، بهینه سازی فرآیند و کاهش مصرف در نظر گرفت. محصولات اینترنت اشیا به طور مستقل می توانند در جمع آوری داده از کاربران و مشتریان، از جمله چگونگی و زمان استفاده از محصول به کار برده شوند. با نظارت بر خریداران و آن چه که مورد نیاز آنهاست، بازاریابان بهتر می توانند بر روی ارسال تقاضا، پیام های منحصر به فرد به مشتریان، بهبود بازاریابی داخلی و تجربه مشتری تعیین هدف نمایند. اگر کسب و کار شما به مزایای استفاده از اینترنت اشیا توجه دارد و بر روی یکپارچه سازی برخی از فن آوری جدید در آینده نزدیک برنامه ریزی مینماید، شرکت خود را برای هجوم دستگاه های جدید با به روز رسانی سخت افزار فعلی و زیرساخت های شبکه، محاسبات و ذخیره سازی بالاتر و سطح پردازش داده ها بیشتر آماده نمایید.

ذخیره سازی مبتنی بر فلش

کسب و کار شما به لطف چند عامل کلیدی ممکن است سال ۲۰۱۶ را به عنوان زمانی مناسب برای ارتقاء ذخیره سازی مبتنی بر فلش در نظر بگیرد. اول اینکه قیمت فلش در حال کاهش است، که به این معنیست که فلش ها در حال حاضر برای تمام کسب و کار ها مقرون به صرفه میباشند. علاوه بر این، افزایش نیاز به پردازش داده ها با عملکرد بالا به احتمال زیاد منجر به رشد آن میشود. رشد اطلاعات کسب و کار و نیاز به راه حل های ذخیره سازی با کارایی بالا، منجر به ارایه گزینه های امیدوار کننده ای برای کسانی که به دنبال این تصمیم در این سال هستند گردیده است. با در دسترس قرار داشتن راه حل های ذخیره سازی، کسب و کارها می توانند سرعت و عملکرد فلش را به همراه طول عمر دیسک داشته باشند. بهتر از همه اینکه، ارتقاء به ذخیره سازی مبتنی بر فلش تقریبا هیچ خللی در ترکیب با سایر تکنیک های موجود در ذخیره سازی و سخت افزار فعلی ایجاد نمی نماید و به کسب و کار شما اجازه اجرا در سطح مطلوب را می دهد. با یکپارچه سازی فن آوری ذخیره سازی زیرساخت های خود، سازمان شما می تواند یک فلش را مانند هر دستگاه ذخیره سازی دیگر به عنوان هدف معرفی نماید. کسب و کارها میبایست به دقت وظایف پردازش اطلاعات ارسالی به این فلشها را اولویت بندی نمایند. قبل از ادغام، داده ها را با توجه به آنچه می خواهید در فلش ذخیره نمایید با توجه به این پرسش های مهم مرتب نمایید:

  • کدام برنامه ها بزرگترین فایلها را تولید مینمایند؟
  • داده هایی که قصد ذخیره سازی دارید چه زمان تولیدی دارند و یا تا چه حد مرتبط هستند؟
  • چه مقدار از داده ها کپی شده و یا قدیمی هستند؟
  • چه داده هایی حساس و نیاز به رمزگذاری دارند؟
  • با چه سرعت و از چه مکانی نیاز به دسترسی به داده ها دارید ؟

اگر در این سال به دنبال ارتقاء سخت افزاری فعلی کسب و کار خود هستید، این سه فن آوری نوین را برای سازمان متوسط خود در نظر بگیرید و شروع به برنامه ریزی کنید که چگونه شما می توانید این روش ها را بدون اختلال در روند کسب و کار ادغام نمایید. با به روز بودن با آخرین تغییرات، گوش فرا دادن به نگرانی های کارمندان، و انجام یک ارزیابی دقیق از فرآیندهای کسب و کار، با دقت و به طور موثر می توانید به بهبود عملیات که در آن حداکثر سرعت و حداقل وقفه انجام میگیرد، بپردازید.

برترین های  نتکو را در اینجادنبال کنید…

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.