فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی
فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

یک فضای کاری همکارانه جدید برای کارمندان امروزی

سیسکو معتقد است نیروهای زیادی به ایجاد گرایش‌های جدید در محیط کار کمک می‌کنند. این نیروها و گرایش‌ها در کنار هم، یک فضای همکارانه‌ی جدید ایجاد می‌کنند که  سیسکو می‌گوید می‌تواند کمپانی‌ها را قادر کند  پلتفرمی از قابلیت‌های ارتباطی و همکارانه به وجود آورند که می‌توان آن را به تمام کاربران تحویل داد. در بر گرفتن این گرایش‌ها، برای کمپانی‌هایی که می‌خواهند سطوح جدیدی از نوآوری‌ها و کارآیی‌های تجاری را به کار بگیرند کلید اصلی محسوب می‌شود. همچنین آشکار شدن مهارت‌های بالقوه‌ای که در درون سازمان پنهان شده‌ است و در عین حال ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان و شُرکا که همکاری و ارتباطات بهتری را فراهم می‌کند یکی دیگر از کلیدهای اساسی این گرایش محسوب می‌‌شود. برای خلق چنین فضای همکارانه‌ی جدیدی، سیسکو دامنه‌ی گسترده‌ای از محصولات، سرویس‌ها و راه‌حل‌هایی که UC‪(unified communications)‬ یا ارتباطات یکپارچه، حضور، کنفرانس، cloud computing، ویدئو و سایر حوزه‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد ارائه می‌نماید.

یک دیدگاه جدید

سیسکو معتقد است این فضای همکارانه‌ی جدید فضایی است که تمرکز تاریخی بنگاه‌های تجاری بر PCهای دسک‌تاپ را به شکل هابی برای ارتباطات و همکاری تغییر می‌دهد. در این‌جا مدل جدیدی وجود دارد که دینامیک PC-کارکنان را با کنار هم قرار دادن نرم‌افزار ارتباطی و همکاری که هر وسیله‌ای می‌تواند از هر مکانی برروی هر شبکه‌ای اجرا شود در بر می‌گیرد. به طور کلی،این فضای کاری جدید، ارتباطات و همکاری را به روش‌هایی که محیط سنتی دسک‌تاپ کلاینت / سرور قادر به انجام آن نیست امکان‌‌‌پذیر می‌سازد که نتایج آن اساسا به وجود آمدن روش‌های جدیدی برای نوآوری و بهره‌وری جدید و همچنین صرفه‌جویی بیش‌تر در هزینه‌ها است. گرایش‌هایی مثل رشد انفجاری استفاده از گوشی‌های هوشمند،مصرفی شدن تکنولوژی، و تغییر به سمت تحویل برنامه‌های کاربردی از طریق ابر، نیروهای لازم برای ایجاد یکی از عمده‌ترین و قابل توجه‌ترین تغییرات در صنعت IT در ۲۰ سال گذشته را با هم تلفیق کرده است. سایر عواملی که در این تغییر تاثیر دارند عبارتند از اهمیت رو به رشد و تاثیر شبکه‌های اجتماعی و استفاده از ویدئو در بین تمامی کاربران. هر یک از این عوامل از پتانسیل لازم برای تغییر چگونگی خرید،پیاده‌سازی و استفاده از تکنولوژی توسط کمپانی‌ها و بنگاه‌های تجاری برخوردار هستند.هرچند، وقتی این‌ عوامل با هم تلفیق شوند بر این عقیده‌ی IT که PC مرکز جهان بهره‌وری و همکاری کارکنان به شمار می‌رود تاثیر بسیار بزرگی بر جای می‌گذارد. حالا، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند از قابلیت‌هایی (مثل ۴G و اتصال Wi-Fi، نمایش‌گرهایی با کیفیت بالا، دوربین‌های پُشت و جلو) برخوردار هستند که برای فراهم نمودن امکان ارتباطات غنی‌تر و موقعیت‌های همکاری که بسیاری از PCها قادر به تحویل آن نیستند ضروری به شمار می‌رود. در جایی که مسئله‌ی مصرفی‌سازی IT به میان می‌آید،نسل جدیدی از کارمندانی که وارد محیط کار می‌شوند از IT انتظار دارند از ابزاری که آن‌ها می‌خواهند استفاده کنند پشتیبانی نماید. به همین شکل،نسل‌های جدیدتر کارکنان انتظار دارند به شبکه‌های اجتماعی، بلاگینگ، wiki و سایر ابزار اجتماعی که با آن‌ها آشنایی دارند دسترسی داشته باشند و یا بتوانند به معادل‌های سازگار با فعالیت تجاری این ابزار دسترسی پیدا کنند. کمپانی‌های پیش‌رو که این حرکت را در بر گرفته‌اند شاهد مزایای مرتبط با دریافت عقیده‌ی مشتری، فراهم نمودن سرویس‌های مکان‌محور و زمان‌واقعی و crowdsourcing ایده‌های جدید هستند. درضمن زمانی که کنفرانس‌دهی و آموزش مطرح می‌شود ویدئو می‌تواند کیفیت سرویس را ارتقا دهد و هزینه‌ها را کم کند  اما در عین حال روش‌های جدیدی مثل سرویس‌های پزشکی و بانکی راه‌دور، رزولوشن‌های زنده برای مشکلات تولیدی، مصاحبه‌ی بخش منابع انسانی برای کارکنانی که از راه دور استخدام می‌شوند و خیلی چیزهای دیگر برای کمپانی‌ها مزایای زیادی در بر دارد.درست مثل شبکه‌های اجتماعی و ابزار موبایل،ویدئو نیز یک تکنولوژی دیگر است که  نسل‌های جدید کارکنان انتظارات مشخصی از آن دارند. این منجر به برخورداری از قابلیت استفاده از ویدئو به عنوان بخشی از همکاری در محیط کار و دسترسی به منابع ویدئویی از طریق چندین ابزار، پلتفرم، انواع اتصال‌ها، مکان‌ها و حالت‌های ارتباطی (زمان‌واقعی در مقابل آف‌لاین) می‌شود. براساس چنین فاکتورهایی، سیسکو از این محیط همکارانه‌ی جدید به عنوان توانایی موبایل بودن (کاربران می‌توانند از هر جایی به محیط کار خود دسترسی داشته باشند)، اجتماعی (ارتباطات می‌تواند در بیش از یک روش یک به یک، مثل یک به چند و چند به چند ظاهر شود)، بصری (ویدئو به روش‌های متعددی یکپارچه می‌شود) و مجازی (ابرهای خصوصی یا عمومی برنامه‌های کاربردی،دیتا، و غیره را به روشی ایمن از طریق شبکه‌های هوشمندی که ابزار کارکنان را به هم متصل می‌کند تحویل می‌دهند) یاد می‌کند. نتیجه‌‌ی نهایی، یک ارتباط مبتنی بر کاربر و محیط همکارانه است که آزادی انتخاب روشی که کارکنان می‌خواهند به منظور به حداکثر رساندن مزایای همکاری از آن بهره‌مند شوند برای آنان فراهم می‌کند. درمقایسه با جایگزین‌هایی که در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار دارند، سیسکو می‌گوید این فضای همکارانه‌ی جدید، شخصی‌سازی، یکپارچه‌گی در تمام ابزار، توانایی انتخاب روشی که کارکنان می‌خواهند اطلاعات را از آن طریق دریافت کنند و این که آن‌ها چگونه دوست دارند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و انعطاف‌پذیری لازم برای کارکنان در جهت انتخاب ابزار براساس ارجحیت‌های شخصی و گزینه‌هایی که از طرف سازمان در دسترس آنان قرار می‌گیرد فراهم می‌کند. سیسکو می‌گوید این فضای همکارانه‌ی جدید حالت‌های مختلف پیام‌رسانی،صدا، ویدئو، و کنفرانس را فراهم می‌کند که هر یک از منظر قابلیت‌های توکار خود بسیار پیشرفته هستند. علاوه بر این، تحت مدل همکارانه‌ی جدید، حضور از حالت ساده‌ی “آزاد” یا “گرفتار” به حالات متعددی مثل وضعیت، وسیله،زمان،مکان، و پهنای باند در دسترس تبدیل می‌شود و بدین ترتیب بهترین نوع ارتباطات و همکاری را در بین طرف‌های مختلف ایجاد می‌کند.

آن را به واقعیت تبدیل کنید

همان‌گونه که سیسکو توضیح می‌دهد، قدرت و هدف استفاده از تکنولوژی همکاری، به افراد کمک می‌کند تا حد امکان طبیعی عمل کنند. سیسکو معتقد است بنگاه‌های تجاری می‌توانند با فراهم نمودن امکان کار بدون محدودیت برای کارکنان خود، درگیر کردن  آنان از طریق فراهم کردن ابزار همکاری برای اتصال به سایرین، و توان‌مندسازی آنان برای توسعه‌ی ایده‌ها و حل مشکلات به چنین موقعیتی دست پیدا کنند. روش ساختاری که سیسکو برای فراهم نمودن توانایی ایجاد چنین محیط‌هایی در پیش می‌گیرد روشی است که براساس مقیاس‌پذیری، امنیت، و در دسترس بودن شکل می‌گیرد؛ در عین حال موبایل بودن، ویدئو، و عملکرد ابری را برای فراهم نمودن امکان همکاری کارکنان در هر زمان، از هر مکان و با استفاده از هر ابزاری ایجاد می‌کند. در بین مزایای بی‌‌شماری که سیسکو در رشد و توسعه‌ی چنین محیط کاری می‌بینند، توانایی توسعه‌ی ارتباطات بهتر در تمام سطوح سازمان است. بدین ترتیب این مزایا شامل یک سلسله مراتب تخت، قابلیت‌های تصمیم‌گیری سریع‌تر و بهتر، توانایی ورود سریع‌تر محصولات به بازار، بهره‌وری توسعه‌یافته، صرفه‌جویی‌های متعدد (به زمان، انرژی، و هزینه‌های سفر فکر کنید)، و ایجاد پاسخ‌گویی بهتر به مشتریان از طریق دسترسی سریع‌تر به مهارت‌ها و تخصص‌ها و اطلاعات در داخل کمپانی قرار دارد. برای فعال‌سازی واقعی و طبیعی ارتباطات هر فرد به هر فرد، سیسکو مدعی است که روش، محصولات و سرویس‌های این کمپانی به کارکنان اجازه می‌دهد از ابزاری که قبلا در اختیار داشتند به شکلی ایمن‌تر استفاده کنند و بهترین موقعیت‌های میتینگ را از طریق Cisco TelePresence و WebEx فراهم کنند. سیستم سیسکو در عین حال  کارکنان را قادر می‌کند از طریق ویدئو،UC، و ابزار حضور(presence)  با افراد بیرون از سازمان ارتباط برقرار کنند و با استفاده از مدل‌های پیاده‌سازی ابری سیسکو و interoperability پلتفرم هزینه‌ها را پائین بیاورند. برای این که ویدئو به بخشی طبیعی از همکاری بدل شود، سیسکو می‌گوید درست مثل کاری که در زمینه‌ی صدا از طریق شبکه برای بنگاه‌های تجاری کرده است، همین کار را برای ویدئو نیز انجام داده. علاوه بر این،به جز در اختیار داشتن گسترده‌ترین مجموعه‌ی ویدئویی برای یکپارچه‌سازی ویدئو، سیسکو مدعی است “تنها ساختار ویدئوی تجاری که برای مقیاس‌پذیری، سرعت و قابلیت اطمینان” طراحی شده است در اختیار دارد. در جایی که هدف، فراهم نمودن قابلیت همکاری ازطریق ابر است، سیسکو می‌تواند دامنه‌ی وسیعی از برنامه‌های کاربردی همکاری که صدا، ویدئو، وب و پاسخ‌گویی به مشتری را در بر می‌گیرد فراهم کند؛ آن را از طریق ابرهای خصوصی، عمومی و هیبریدی فراهم کند؛ کلاینت‌های دسک‌تاپ و برنامه‌های کاربردی مجازی‌سازی شده را از طریق سیسکو، تامین‌کننده‌های سرویس و شُرکای خود تحویل دهد؛ و به پیاده‌سازی یک تجربه‌ی کاربری یکپارچه در تمام مدل‌ها و ابزاری که به کار می‌گیرد کمک کند.

 منبع:ماهنامه بزرگراه رایانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.