فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی
فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

فروش سرور hp فروش سرور فروش سرور اچ پی

چگونه در چند ثانیه عملیات بروز رسانی اپلیکیشن ها را انجام دهیم.

فروش سرور HPE با شرایط ویژه و گارانتی طلائی نتکو

بروز رسانی اپلیکیشن ها:

اینکه اپلیکیشن‌ها به صورت مدام درخواست بروزرسانی می‌کنند یکی از حقایق دنیای رایانه‌ها است. این بروزرسانی‌ها را نباید نادیده گرفت چراکه بسیاری از آن‌ها وصله‌هایی امنیتی هستند و نیز باعث رفع مشکلات و باگ‌های نرم افزاری می‌شوند. همچنین بروزرسانی‌ها باعث اضافه شدن امکانات جدیدی به اپلیکیشن‌ها شده و آن‌ها را کاربردی‌تر می‌‌کنند. اکثر کاربران لینوکس روش بروزسانی دستی و معمول اپلیکیشن‌ها در این سیستم عامل را می‌دانند، اما شاید بخواهید با روشی سریع‌تر این کار را انجام دهید. شما می‌توانید با چند دستور ساده تمامی بخش‌های رایانه لینوکسی خود را بروزرسانی کنید. ابتدا ابزار خط فرمان را اجرا کرده و سپس دستورات زیر را عینا وارد کنید:

sudo apt-get install [package name here]

با اجرای دستور فوق، اپلیکیشن مورد نظر بررسی شده و در صورتی که آپدیتی برای آن‌ ارائه شده باشد، دانلود و نصب خواهد شد. دقت کنید که باید به جای package name here نام اپلیکیشن را وارد کنید. اگر شما نام بسته اپلیکیشن مورد نظرتان را نمی‌دانید، می‌توانید دستو زیر را اجرا کنید تا لیست نام پکیج تمامی اپلیکیشن‌های موجود در سیستم برایتان نمایان شود. | less به شما اجازه می‌دهد تا با کلید‌های جهتی صفحه کلید عمل اسکرول را انجام دهید.

apt-cache pkgnames | less

چند دستور دیگر هم وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای بهبود فرآیند آپدیت استفاده کرد. اگر می‌خواهید بروزرسانی تمامی اپلیکیشن‌ها را با هم انجام دهید ابتدا دستور زیر را اجرا کنید. این کار باعث می‌شود جدیدترین اطلاعات در مورد نرم‌افزارهای نصب شده در رایانه شما نمایان شود.

sudo apt-get update

پس از اجرای دستور بالا، دستور زیر را را وارد کنید تا همه نرم‌افزارهای نصب شده به جدیدترین نسخه آن‌ها بروزرسانی شوند. سیستم شما در این شرایط لیست تمامی مواردی که نیاز به بروزرسانی دارند را به شما نشان می‌دهد و از شما درخواست می‌کند فرآیند را تایید کنید. برای تایید این پروسه باید حرف Y را تایپ کنید.

sudo apt-get upgrade

به همین راحتی شما توانستید از طریق ابزار خط فرمان لینوکس، تمامی اپلیکیشن‌های خود را بروزرسانی کنید.

منبع : ومیت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.